Aidilfitri 2011

Tarikh: 30 Ogos 2011,Selasa


Diri Sendiri:
Baju raya: Pakai jer baju sedia ada..yg biasa pakai g opis..
Kasut raya: 2 pair..yg ada less 70%
Handbag: 2 unit..hehe beli yg murah dari siam..
Budget: Rm100
Bugget baju dan kasut anak-anak
Malam sebelumnya: Penat gila buat rendangak prepare untuk masak berbagai..adik aku buat laksa


Pagi raya: Pergi sembahyang sunat raya kat Surau kg yang dah sepuluh tahun aku tak pergi.Bawak anak-anak dan masa on the way balik jumpa tok guru ngaji dulu..hehe malu..ingat nak pi rumah dia tapi sebab takder geng,cancel

Tengahari raya: Lepak dekat rumah kejap siapkan juahdah.Ada juga orang datang beraya...

Pukul 3 petang: Pergi rumah best fren masa sekolah dulu..sekampung..dah 10 tahun gk tak jumpa padahal aku selalu gak balik kg..jumpa dia pun kt facebook..baru lah set tarikh nak jumpa.
Dia kawin pun aku tak pi..hampagas punya member...Lama gak lepak dgn dia...dulu muka tak tau malu siang malam pi melepak umah dia sampai kena halau dgn atok dia ..she's slim asa expected,tak macam aku yg dh serupa tong drum.

Pukul 7 petang: Pi umah makcik dgn adik aku.Sebab lambat gila tunggu akak aku datang umh,aku pi dulu sana dan raya kat sana dulu...alih2 jumpa depa kat sana.

Malam kul 8: pi tido homestay abang aku beramai-ramai sebab sok ada BBQ..kena siapkan bahan2 awal utk grill.Hampeh pic satu hapa pun tak amek..

Aku raya sampai hari Khamis..iaitu raya ke3 jer..raya kali ni adalah raya yang sungguh tak bermakna...kejap sgt rasa.tahun dpn raya di selatan Malaysia..(bkn selatan thai ok)

No comments:

Post a Comment