Entry tah pape

Dalam 2-3 ari ni aku busy baca blog orang..bestnya tgk org kita dok German dan married a Germany (betoi kah ayat ni..ahh gasaklah) dan yg stay and living in Europe....tu yang tak sabaq nak pi Europe tu...
Dalam minggu ni gak mcm2 hal yang berlaku..:

1.Aku terlibat dalam arahan pertukaran dalaman..huh pindah opis lagi nampaknya...harus kena amik pic work station untuk buat kenangan niii..

2.Angin ribut melanda..sebab masa drive tu ada orang yang tak undang2 jalanraya menhangitkan hatiku..siap aku sound suh dia berenti tepi jalan dan bagi lecture pasal dia tak berenti kt simpang..dia jwb sb takder pun signage BERHENTI kat simpang tu..mangkuk tul.Aku jwb "klu drive,pi lah mana2 tempat kt dunia ni klu dkt simpang org tetap  berhenti jgk walau takder signage'.
Aku yg jalan straight kena berenti dan brek mengejut,jadi hangin la...lepas kejadian tu aku letak siap2 kayu panjang sekaki dalam keta aku.Sape cari pasal aku bantai cermin keta dia..(cess jadi samseng jalanan pulak..)
Kes kedua ada sorg makcik peruncit ni kurang ajar dgn aku.Tp sb dia org tua,aku diam je la..walau hati aku sakit dan rasa nak lecture dia.Patut orang tua yg tunjukkan contoh yg baik pd kita..ni klu org tua kurang asam,jgn salahkan org muda plak yer..org selalunya pelanggan di layan dgn mesra..ni tak.
Mentang2 la kt hutan ni tak byk kedai,kedai dia je ada dia berlagak pulak.

3.Aku malas dan malas nak layan sesapa kecuali anak aku.Aku mls nak msg sesapa even ayah diorg sekalipun.Call pun aku mls jwb.

4.Resepi puding coklat yg aku buat dan amik resepi dari internet tak jadi dan tak sedap!!
Hampeh...tgk pic mcm best tapi penat tau aku dok gigih buat kt kitchen dan beli barang bagai...
Rasa tepung berkeladak dan mcm kuih kasui pun ado..grrr

5.Perhimpunan BERSIH kt KL pd 9 Julai 2011.Kecoh isu ni tp aku mls nak amik pot.Aku hidup dgn aman..yg diorg ni nk kecoh2 apahal?
Bikin rosak reputasi Malaysia jek...

My workstation..tempat aku busy berblogging,kui kuii tapi keje tetap marvellous tau..

Anak-anaklak rindu nk mkn KFC kt sini tapi takde pun lagi KFC kt sini..yg ni kt Jusco Perda Seberang Prai City..pic lama.Sejak dok sini ank aku jadi alim,dh takmau pkai skirt lagi..dulu sek convent..kt bandar..skrg dok kt area kg.asik pakai tudung jek




Siap ada butterfly wing lagi dia pkai,konon cam angel gituu
sekarang dia dah takmo pkai baju sexy mcm ni,pening aku.Sb baju dia byk yg sexy aku beli.
Ayooo ini dah terkeluar tajuk daa..

No comments:

Post a Comment