Ao Nang beach sunset dan mak nyah Krabi

Pantai terletak di Krabi yang luas dan terkenal ni memang happening pada malam hari.
Banyak kedai souvenir..thai massage dan hotel backpackers di sini.
Juga lelaki berpakaian wanita aka pondan bermekap tebal mencari duit poket.


Dengan berpakaian ala ratu, drag queen dan ala cinderella, mereka melepak di jalan menuggu pelanggan. Sapa nak amik gambar boleh tapi dengan bayaran at least RM20 (200 bath).
Aku kesian tengok satu couple Malaysia ni..naif sangat..si bini amik gambo dengan Mak Nyah ni,macam excited gitu..peluk-peluk..ingat free la kot..last-last kena pau sampai 500 bath (Rm50). Untuk modal baju vouge dengan make-up ko tu? ko yang nak feeling princess dan penari bogel kan? Mak nyah tu tak menyabar tunggu si bini tadi keluarkan duhet, dan cakap 'if you don't have a change, I can change for you". Cait..kalo sepuluh dua takpe..ini 500 bath kot.

Gila..setakat posing gitu macam retis konon glamer sangat paw orang lalu lalang. Jadi jangan excited sangat nak bergambar dengan diorang nih. Ada ke gambar kedai yang aku amik area tu pun dia nak paw? minta aku duit? Eh yang ko duduk tengah jalan, tempat orang lalu of coz sebagai pelancong aku suka amik gambar merata. Dah ko terinterframe..nak marah orang plak dan nak mintak duit.
Sebab tu jugak ada ada baca sorang mat saleh lelaki ni mati kena pukul dengan Mak Nyah kat area sini ke Phuket tah sebab tak layan Nyah tu. Nak paksa orang plak. Bahaya nyah nii..kalo bab pukul abis tenaga jantan ko keluarkan..kalo dengan jantan hensem, kemain ko kepit. Nak jadi pompuan sejati katanya..kena lah kemut tenaga jantan tuh. Takut jugak aku tengok Nyah agresif kat sini. Jangan dok carik pasal weh.
Dengan mat saleh lagilah depa mengada-ngada.
Aku takde nak judge Nyah ke apa, lantak ko lah nak jadi pompuan ke dara ke, tapi bila ko rude, maki orang dan bila orang maki ko balik, ko takleh tahan-get lost je lah.

Di Ao Nang ni juga aku kena padam gambo kedai aku amik..meluat jugak aku dengan ragam penduduk Krabi nih.

sunset di Ao Nang
gambo tak cun..guna tab aje


tak ramai orang masa ni




kedai urut

deretan kedai

malam di Ao Nang

thai massage..murah jgk..sejam lebih Rm25

feeling ala princess gituuu

mak nyah perasan glamer
suasana malam

2 comments:

  1. Klakarrr laaa Makkkk... Ha Ha Ha... Nyah2 ni kalu carik pasal dengan dia... Tersembul tenaga batin jantan ek Mak? Keh Keh Keh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la pasal...pastu paksa-paksa orang plak..adeh ni yang kurenggg kalo g Thailand. potong stim.

      Delete